Garberg Design Blogg

søndag 29. mai 2011

Anna keramik

I dag vil jeg gjerne presentere enda en av mine nye agenturer: Annakeramik.
Jeg fant min første Anna kopp i Stockholm, i en fantastisk butikk med masse krims krams, "koffert" heter butikken. Etter at jeg kom hjem har jeg ikke kunnet glemme disse vakre koppene og bestemte meg for å ta kontakt med Anna. Jeg spurte om hun kunne tenke seg å ha en salgs agent i Norge og det ville hun, veldig gjerne.Nå har vi skrevet kontrakt og jeg venter spent på mine første vare prøver. Disse produktene vil bli en fryd å vise frem.

Anna er keramikker og lager små kolleksjoner av porselen, stengods og leire og er veldig glad i å blande mønster og tekst, som synes i det meste av det hun lager:




Man blir jo bare så glad av å drikke kaffe av disse koppene!



Denne koppen har jeg! Jeg blir aldri lei av å sitte å kikke på den mens jeg drikker. Her er så mange fine destaljer.


Søte Anna jobber med bruksformål i mindre serier samt unikt kunsthåndverk.

Takk for at du følger min blogg:)..................Thanks for following my blogg

1 comments:

Mamsens hus sa...

Nydelige kopper.
Nr 1 og 3 var utrolig lekre :)
Ha en fin dag. :)