Garberg Design Blogg

onsdag 1. juni 2011

Første sommer dag

Det er så utrolig deilig å våkne med sol! Jeg blir full av energi og det føles bra. Jeg og ungene spiste en koselig frokost sammen idag, før de ble kjørt på skolen. Så bar det i vei til Trento for å trene stepp og styrke. Det er så gøy og jeg fyller på med enda mer energi.Etter trening er det hjem til dusj og masse friskt vann, før kaffen inntas foran pc`en. Da er det klart for jobb.


Kolleksjonen Dawn fra Shyness finnes nå i mange butikker i Sverige, Finland, Tyskland og England. I Norge er det bare et lite knippe butikker som har sett kolleksjonen enda, så her har man muligheter til å være først ute med noe helt nytt!


En nydelig petit four fra mester chf Karin Ihre som bruker Shyness kjøkken tekstiler i sin trendy cafe "Karin på øn" som ligger på Stora Essingen i Stockholm www.karinpaon.se


 Tofvehult eies av Lena og Peter Gøransson. Lena har skrevet en nydelig kokebok Tofvehult - drømmen om en kafe. Kokeboken ble nylig numinert til den tredje best designede kokeboken i verden i Goumand world cookbook awards i Paris. Lena har laget all fantastisk mat og kaker til Shyness foto seanse.

Fotograferer 2011 kolleksjonen
Hilsen den stolte agenten i Norge, meg:-)


Takk for at du følger min blogg:)..................Thanks for following my blogg

2 comments:

EKTE INTERIØR sa...

Så lekre ting!
Tusen takk for hjelpen med blomsten, da stoler jeg på at det er ringblomst! ;-)
Er dere på telttur NÅ? Nett på mobil? Imponerende!

salige lavendel sa...

Så spennende! Og masse lekre bidler du viser.